APOCALYPTICA разтресоха Каварна, чакаме ги пак  

Posted by Svuio in , , ,


Една моя мечта се сбъдна. Благодарение на Цонко и Joker Media финландците акостираха отново на българска земя и този път и аз бях там. По различни причини пропуснах предишните идвания на гррупата, но този път нямаше какво да ме спре. В една приятна и топла морска вечер метълите с челата направиха повече от това, което очаквах. Eicca Toppinen, Paavo Lötjönen, Perttu Kivilaakso, Mikko Sirén и Antero Manninen (бивш член на групата, подпомагащ в турнетата) показаха, че пред таланта няма граници и дори и с виолончело можеш да правиш невероятна метъл музика.

Самият концерт не беше нещо грандиозно като сцена и ефекти ( все пак беше на градския площад на Каварна), но звукът и разбира се, изпълнението бяха висша класа. Най-вече изпълнението. APOCALYPTICA забиха най-доброто от последния си албум Worlds Collide (който кърти мивки и умивалници) както и от няколко парчета от предишните. Не пропуснаха да изпълнят и няколко от великите кавъри на METALLICA и SEPULTURA като Seek and Destroy и Refuse/Resist. Едно от нещата, които ме изумиха е скоростта, която постигат с челата. Просто не е за вярване. И някои китаристи биха им завидели. А звучащите все една са изпълнени на електрически китари сола просто не е нужно да се коментират.

Единственото нещо, което не ми хареса е, че понеже концертът беше безплатен имаше всякакви идиоти, които бяха там само заради "сеира" и защото е без пари. Няма лошо, нека да гледат, но поне не пречат на останалите. Някакви напълно незапознати с нещата ми коментират как можело APOCALYPTICA да свирят класика на метъл концерт. За справка, "класиката" беше интрото на "Fight Fire With Fire" на METALLICA. Всъщност прави са, че това си една съвсем очевидна МЕТЪЛ класика.... Да не говорим, че определено не ми е приятно да ми обсъждат някакви селяци как щели да ходят да играят билярд докато момчетата свирят "Nothing Else Matters". Добре, че повечето парчета бяха достатъчно шумни, че подобни глупости да не се чуват. Но както и да е.

Специални поздравления и за мацките от StrringS, които ни подгряха чудесно.

Нямам какво повече да допълня, освен да кажа едно голямо "Браво Цонко, браво Цонев!", The Metal Mayer.

Тук малко снимки от шоуто направени от GQG.

2 Какво мислиш?

И аз бях на концертa (просто нямаше как да пропусна - Апокалиптика е една от любимите ми групи).За съжаление пропуснахме подгряващата група и първите 15 мин (не можахме да чуем SOS) :( Когато отивахме към площада звучеше Helden. И публиката наистина беше пълна отврат. Половината дори не знаеха коя банда свири,а 5% не знаеха каво е чело. Страшно много хора само стояха и си лафеха, въобще не им пукаше, че една от най-великите метъл банди свири за тях. И когато все още бяхме в началото на тайфата само ние скачахме и викахме, а другите ни зяпаха странно и неразбиращо. После с триста зора се навряхме почти срещу центъра на сцената . Освен това не видях никой с тениска на Апокалиптика (имаше даже една на ТХ (puke).
А най-тъпото беше, че почти никой не пееше на Life Burns.
Тогава ми се искаше да им лепна по един шамар. Просто много малко хора бяха там заради Апокалиптика. Но пък те направиха страхотно шоу и тогава не ми пукаше за всички тъпанри, които не знаеха какво правят там (то и сега не ми пука). Освен това имаше страхотен бонус за женската половина от публиката - падащите панталони на Перту. И въпреки всичко момчетата разцепиха мрака и за пореден път показаха красотата в тежката музика.

@fiufiletka, истинските фенове като теб и мен знаеха защо са там и какво да очакват. А тези невероятни финландци ни предложиха повече от това и както казваш ти, наистина не ни пукаше за разните незначителни странични фактори :).

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация