SCARS ON BRODWAY се разпадат?  

Posted by Svuio in


Бъдещето на SCARS ON BRODWAY е поставено под въпрос след като обявеното търне в Щатите беше отменено. Лидерът на групата и бивш член на SOAD Daron Malakian направи следното изявление за феновете:

"Прочетох много много от коментарите ви и ви дължа обяснение. Разбирам недоволството и гневът ви, но никога не съм искал да ви разочаровам. Подкрепата ви беше много важна за мен и групата. Никога не бих отменил турне, ако наистина нямах истински причини и лични неща, които да изискват вниманието ми. Музиката на Scars ще бъде жива, но сега е време когато някои аспекти от живота ми изискват вниманието ми. Надявам се всички вие да ме разберете."

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация