TARJA TURUNEN: Финландска феерия в София  

Posted by Svuio in ,


Снежната кралица (виж статията на Майк Рам) TARJA TURUNEN изнесе запомнящо се шоу снощи в зала Фестивална. Уникалният й глас омагьоса пълната зала, а ние й се отблагорихме подобаващо. Имаше всичко: красиви парчета от соло албума й, в които най-ясно се виждаше неземния й талант, по-тежки парчета в стила на миналото й и разбира се самото минало - някои от най-добрите неща от периода й в NIGHTWISH. Нека сега някой ми каже, че тежката музика не може да бъде красива! Може и още как.
Разбира се, не всичко ми хареса. Не ми хареса например китариста Alex Scholpp, басистът Oliver Holzwarth също ми се гбеше от време на време. Mar
ia Ilmoniemi на клавишните също не ме впечатли, особено на Over The Hills And Far Away. За сметка а това Mike Terrana на барабаните къртеше мивки и умивалници (буквално), публиката изпадаше в екстаз по време на солата му. Хората усещат когато си талантлив и малко луд :) и ти се отблагодаряват за това подобаващо. Бившият член на APOCALYPTICA Max Lilja си е класа, но това никога не е било под въпрос.

Самата Tarja беше, разбира се, над всички. Симфоничният пауър метъл сякаш е измислен специално за нея. Комбинацията на този стил със сопраното й е уникално. Да не говорим, че визията й е страхотна и оправдава етикета ледена кралица.

Няколко думи и за публиката. Напълнихме залата. Благодарности на организаторите, че смениха Универсиада с Фестивална, имаше защо. Признание за талана на Tarja беше фактът, че беше пълно с хора от всякакви възрасти и такива, които изглеждаха, че нямат нищо общо с тежката музика, но пък имаха общо с хубавата такава. Шумът, който публиката вдигаше на моменти беше достатъчно силен, за да не чувам музиката идваща от сцената. Яко!

Сега ни остава да чакаме и Nightwish да ни посетят.

Сетлист:

Boy & The Ghost
Lost Northern Star
My Little Phoenix
Passion & The Opera
The Seer
Dead Gardens
I Walk Alone
Cirian`s Well
Sing For Me
Nemo
Enough
Minor - Reign - Oasis
Poison
-----------------------------
Wishmaster
Die Alive
-----------------------------
Calling Grace
Over The Hills And far Away

Снимки: Димитър Сакъров

7 Какво мислиш?

Концертът беше наистина страхотен, но имам една забележка.. Китаристът, Alex Scholpp, беше супер.. Той изсвири всички сола (говоря за Nightwish периода) перфектно, едно към едно!! А и е доста сладък.. :)

Като цяло не очаквах нещо толкова невероятно!! Концертът беше.. УАУ!! Бях забравила колко много обичам гласа на Tarja и сега просто мога тихичко да се надявам да се съберат с Nightwish, защото при тях нещата, ама хич ги няма.. :D

По принцип и аз съм чувал хубави неща за този китарист, но от мястото където бях нещо не го чувах добре. А моето място винаги е пред озвучителния пулт, т.е. би трябвало звукът там да е най-добър. Може би на други места китарата се е чувала по-добре, затова не споря :). Колкото до това за reunion с Nightwish шансът за това за съжаление(доколкото съм запознат) е колкото Dave Mustain да се върне в Metallica като техник на Kirk Hammett :)

хахаха това беше добро :D:D Да бе знам, че най-вероятно няма да ми се сбъдне мечтата, ама нали знаеш, надеждата умира последна :) но все пак от някъде поддочух, че така се говорело :D:D както и да е :) преживяването беше велико!! :)

Страхотен концерт беше! Аз се набутах доста напред и останах доволен от звука. Разбира се, барабаните на Майк доминираха, но това май е вече практика в повечето концерти. Все пак, можеше наистина да засилят звученето на китарите и на челото.

Да, така е. Но нали Таря се чуваше, това е най-важното. :РР Изумителен глас. Страхотно сценично поведение. Великолепни песни. Звученето, което им придадоха на концерта беше разтърсващо. Барабаненото шоу ми прибра акъла. Но на първо място от всичките си впечатления поставям, разбира се, Таря. До мен един от публиката го каза много добре: "Ех, не вярвах, че ще доживея - ангел да ми пее... " :)

това е един прекрасен концерт.Накрая е написано сега остава и Nightwish да ни посетят.Имах възможността да гледам Nightwish със новата вокалистка в Гърция на 08.03. тази година и искам да ви кажа че не си струва...

Е ,с нов албум може и да отскочи пак до Бъгария.То за хубавите неща насита няма!

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация