Интервю с Yngwie Malmsteen  

Posted by Svuio in ,


Charlie Steffens от Knac.com направи интервю с легендарния китарист Yngwie Malmsteen. Ето го и него:

Здрасти, тук е Yngwie.

Здрасти Yngwie. Обаждаш се малко по-рано. Това е нетипично за рок-звезда.

Ами това е деветото ми интервю. Ти си номер девет.


Perpetual Flame е новият ти албум, имаш и нов вокалист - Tim “Ripper” Owens. (ICED EARTH, JUDAS PRIEST).

Да.

Вие двамата работихте заедно в трибют албума на Ozzy преди време.

Да, но тогава беше малко по-различно. Тогава си изпращахме записите, аз правих китарните сола, а той вокалите някъде другаде, докато сега сме заедно в студиото ми. Проектирах и продуцирах цялото нещо сам. Записах и ударните. Този път се заех с цялата работа (смее се).

Свириш и баса и си се включил във вокалите, нали?

Всички бас партии са мои.

Къде ще те чуем в албума?

В песента Magic City.

Главните вокали ли?

Да, главните. Като бек-вокали имам във всяка песен. Една от любимите ми е The Damnation Game където правим лек трибют към Queen . В някои части хармонизираме като тях, нещо което винаги ми е харесвало. Но в Magic City си пея сам. Това е нещо като блусарско парче.

Това е дебютния албум за твоята компания, Rising Force Records.

Да, точно така. Всъщност тя работи от известно време. Жена ми е в основата - April Malmsteen. Тя ми е жена и мениджър. Тя започна всичко и тогава се заехме с разпространението заедно с KOCH. Накрая всичко приключи добре. Това е повече работа отколкото някой би си помислил, но пък ни дава повече свобода да пускаме неща като DVD-та, ремикси и такива неща. А това е първото нещо - нов албум, но след това ще последват още неща.

В момента екипът ти за урнето е готов и готов да потегли. Това ли е основният екип на Yngwie Malmsteen?

Да, така мисля. Резултатите говорят само за себе си. Ето, Patrick [Johansson] е в групата 8 години, значи е бил тук винаги, той е чудовищен барабанист. Това, което Ripper внесе в картинката е впечатляващо. Смятам, че се справяме добре. Прекарахме 6 седмици в Европа това лято, така че знам колко хубаво ще бъде. Започваме да обикаляме започвайки от Тексас. Така, че да, ще бъде страхотно.

Много неща се случиха за теб тази година. Представяне в Hollywood’s RockWalk, излизането на марковата Fender/Yngwie Malmsteen.

Така изглежда, да. Нов албум, ново турне, изглежда много неща се случват.

Винаги сме били гладни за китарни сола. това от което светът има нижда сега е...звучи като песен на Dionne Warwick...

(истеричен смях)

трябват ни повече китарни сола човече...

Еми, мога да ти предложа малко от тях.

Какво можеш да ни кажеш за новия албум, какво е новото и какво познатото от звученето на Yngwie Malmsteen?

Различен е в смисъл, че е нов. Имам си девиз, че "повечето си е повече". Някои казват, че по-малкото е повече. Не мога да разбера логиката на това. По-малкото е по-малко и повечето е повече, това е моето мото. В този смисъл, в този албум повечето си е повече и точно това получаваш. Има повече сола, по-силни вокали, по-силни двукасови барабани, по-тежки рифове, повече от всичко. [....]

Не е ново начало, но има различен вкус, така да се каже. Стриймвам го през колонките на компютъра защото нямам CD-то все още, но предполагам, че ще звучи страхотно.

О, да, пусни го в колата си и ще разбереш.

Да човече, не мога да чакам повече. Предполагам, че ще промотираш Perpetual Flame на турнето и сетът ти ще представлява, цялото ти музикално творчество.

Да, ще има от това, което хората наричат "класика", но ще включа новия материал в нея. Все още не сме го свирили на живо. Последния път като обикаляхме Европа, свирихме доста от стария материал и беше страхотно. Получи се добре за новите в екипа, защото имаме нови басист и кийбордист.

Имаше няколко промени в начина ти на живот през последните няколко години. Все още ли се въздържаш от пиенето и пушенето?

О, чист съм като сълза човече. От 4,5 години не съм се докосвал до нищо. Довери ми се, човече. Не искам да звучи като молитва, но нещо като махане на воала от очите ми. Сякаш отново дишам, живея и обичам. Просто не мога да го сравня с нищо друго. Това е просто едно чудесно нещо и всеки трябва да се занимава, с това с което трябва да се занимава. Когато спрях да пуша си обещах да не бъда несправедлив към хората, които пушат. Така, че не бях. Аз не пуша, но ако ти пушиш не ми пука. Не пия, но ако ти пиеш, това не е проблем за мен. И аз не пия. И се чувствам прекрасно.

Да, няма да се качиш на някоя кула и да говориш на хората долу или да се молиш.

Не! Забавното е, трябва да ти кажа, е, че никога не съм изпитвал по-голямо удоволствие от нещата с които се занимавам в момента. Изживявам най-добрите моменти от живота си и както и да го наричат е хубава промяна за мен (смее се).

Сигурно е трудно през първите няколко дни, седмици и месеци?

Естествено. Даже цялата първа година. Но след като веднъж го преодолееш, след това всичко е хубаво. Наистина го мисля. Не го казвам просто така. Дори смото ставане сутрин - обичам изгрева, палмите. Такъв тип съм аз. Харесва ми да се оглеждам наоколо и просто да се наслаждавам на живота. Никога не съм го правил преди, така че това е хубаво нещо.
[...]

Смятан си за един от най-добрите китаристи в света. За теб като музикант казваш ли, че би искал да имаш вибратото на Eric Clapton, изобщо кой те впечатлява.

Може би ще ме сметнеш за луд, казвайки това, но за мен любимия ми жив музикант е цигуларят Itzhak Perlman. Неговото вибрато искам да имам (смее се). Веднъж жена ми ми направи подарък - концерт и вечеря с Itzhak Perlman тук в Маями. Той свири концерт за цигулка на Чайковски, никога няма да го забравя. Това беше единствения път в живота ми когато поисках автограф на някого.

Ти дойде в Щатите на 16 и започна да свириш в Steeler и Alcatrazz и след това започна солова кариера. Предполагал ли успеха, който имаш?

Абсолютно не и това никога не е спирало да ме учудва. Беше преди 25 години когато кацнах в LA с мечта, която беше нещо от сорта да не отида в армията, ако бях в Швеция или да не продавам бургери, за да си плащам наема. Ако мога да живея свирейки на китара бих бил доволен и на това. Но това надмина всичките ми очаквания. Още се учудвам, не спирам да давам интервюта, ти си деветия за днес и се учудвам как хората все още се интересуват от това, което правя. И си казвам, че не мога да искам повече. Да имаш хит на първо място е добре, но да имаш дълга, дълга кариера, това е по-хубаво. Така, че честта за мен е голяма и се чувствам привилегирован. Дори не мога да ти дам достатъчно прилагателни. Имам в предвид, че минах през цедката. Беше едно препускане, но аз все още съм тук, все още се боря. Много съм удовлетворен в момента. В момента е най-хубавия период от живота ми.

[...]


Беше удоволствие да разговарям с теб и се радвам, че се завърна. Поздравления за новия албум.

1 Какво мислиш?

Thats a killer interview.

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация