Човек с принципи!  

Posted by Svuio


Днес попаднах на тази статия в Стандарт. Накратко: в 7-о училище в София са решили по някакъв странен начин да възпитават учениците си на ред и дисциплина. Едно от изискванията към момчетата е да се подстрижат късо, почти като в казармата. Поне според статията повечето са се съгласили. С изключение да един: Боян. Той дори отказва да си върже косата на опашка, защото цитирам: "В крайна сметка е въпрос на принципи." Никъде не пише, че пичът е луд метъл, но това се подразбира и от снимката му. Човекът дори иска да учи скандинавистика. Не мога да съм сигурен, но някак си подозирам, че това има нещо общо с някои култови скандинавски групи като Nightwish например. Браво, Бояне, браво! Ето това е една истинска метална глава. Тук не става въпрос за дългата му коса, а за фактът, че човекът си е метъл и иска всички да знаят, че е такъв. Не виждам нищо лошо в това и даже смятам, че е похвално. Дори е готов да смени училището или да мине на индивидуална форма на обучение заради този си принцип.

Моля, ако Боян е сред посетителите на този сайт, или някой го познава, да се свърже с мен, с удоволствие бих го интервюирал за любимата му музика. Cheers! А тук е интервюто му за Стандарт.

3 Какво мислиш?

Подкрепям Боян:)

Аз също го подкрепям!Така и трябва.Учител съм и мисля,че външния вид не може да определи интелекта на човек.

Преди 12-13 години, трябваше да сваля обецата на ухото ми защото, имах подобен проблем в 4-то ОУ във Видин. Голямо солене ми падна на главата един месец и накрая ми втръсна.

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация