Метъл блогът отличен с награда!  

Posted by Svuio

Та-дааам, изключително съм горд да съобщя, че блогът за "металните" новини, т.е. този на който се намирате в момента беше отличен с наградата Kreativ Blogger. Много съм радостен и от това, че тази чест ми беше удостоена от един от най-редовните ми читатели - Хриси, чийто блог следя с удоволствие. Металният блог набира популярност бавно, но славно и се радвам, че има толкова много почитатели на твърдата музика, които отделят време за любимата си музика.




Правилата изискват да спомена шест неща, които правят една метална глава щастлива:

1. Жената до мен, която понася някак всичките ми несъвършенства.
2. Моето семейство, на което винаги мога да разчитам
3. Верните ми приятели, те си знаят кои са
4. Музиката - излишно е да обяснявам каква точно музика. Какво повече да искам от музиката след количеството мои идоли, които се изсипаха тази година в България и още по-солидното количество, което се очертава през следващата
5. Котката ми, която по разни причини сега не е при мен
6. Спортът - не мога без него, имаше голяма вероятност вместо този блог да списвам спортен такъв, ама номер 4 се оказа по-голяма страст

Сега трябва да изброя и моите номинации. Малко се затруднявам понеже повечето от тях вече грабнаха наградата, но не ми пука, ще я получат пак:

1. The Man Of The Silver Mountain - или с други думи личният блог на Майк Рам, който от време на време пише и за любимата си музика, която е в тон с този блог. Няма как да не си призная, че неговите концертни репортажи за по-добри от моите :)
2. Joro Pentagram - едва ли се нуждае от представяне, човекът пише хипер интересно и разбира се е още еднаизявена метална глава :)
3. .The Sky is the limit.- приятното местенце на Sky където научавам нови неща за какво ли не
4. Крокодилариум - блогът на Васил Колев, бяхме нещо като колеги преди време, показа ми доста неща за докато се обучавах при него и определено се чувствам технически по-грамотен. И той изявена метална глава
5. The Spiral's C(l)inical Buzz-Buzz - Bla ми доставя необходимата доза цинизъм с уникалния си стил :)
6. Тежка Музика - колегите, с които бих искал да обменим опит (каквото и да означава това)

Ако някой се чувства пропуснат моля да ме извини, от бирата е...

2 Какво мислиш?

Честито за наградата! За мен този блог е най-добрият източник на новини и ценна информация в света на рок-музиката.

Продължавайте все така!

Присъединявам се към Майки и мерси за номинацията. :)

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация