Tobias Sammet от EDGUY: "Някои хора ни наричат продажници и поп група - това е нелепо!"  

Posted by Svuio in

Фронтменът на EDGUY Tobias Sammet публикува изявление на личния си сайт по повод някои коментари относно новия албум на групата Tinnitus Sanctus.

"Ей хора, това съобщение е посветено на нашите фенове по света, истинските фенове. Хората, на които истински държа!. Хората, които са привлечени от музиката, която пишем и записваме. Никога не съм се интересувал много от това какво очакват хората и много се ядосах на някои хора, които ни подложиха на артилерийски огън само заради пътеката, по която се движим. И това не е защото не ми пука, а защото това е единствения начин да бъда честен със себе си - и с вас! Въпреки, че сме имали по-високи позиции в класациите в миналото - поради излизането на голям брой силни издания напоследък - Tinnitus Sanctus изглежда е най-продавания ни албум - въпреки обстоятелствата - което е невероятно с оглед на положението на музикалния пазар.

Искам да благодаря на всички вас за подкрепата. Знам, че не е много модерно да ни харесвате в момента, много хора ни нарекоха предатели и поп банда (което е една нелепа глупост) и какво ли не още. Всичко, което мога да направя е да свиря музиката, която чувствам, без значение дали се продава или не. Срещнах ALICE (COOPER) преди няколко дни и той ми кза колко много обича The Scarecrow, говорих с много фенове на Edguy и те ми казаха колко много харесват Tinnitus Sanctus и колко много означава за тях. Сигурен съм, че това нямаше да е така, ако бяхме записали копие на някой от предишните ни албуми. Искам да съм сигурен, че вие, истинските фенове с мозък и сърце, знаете колко значи за мен когато обичате музиката и това няма нищо общо с продажбите. Винаги ще бъда честен и по-скоро ще престана да свиря музика отколкото да следвам глупаците, които не разбират какво правим. Благодаря ви и прекарайте страхотно дните до Коледа. В момента се подготвяме за световното турне и нямам търпение да тръгна отново на път със събратята ми от Edguy. Съжалявам, че няма да свирим много по фестивалите през 2009г., но подготвяме собствено голямо шоу и смятам, че е по-добре за феновете ни да покажем голяма собствена продукция, отколкото да се пригаждаме към някоя фестивална сцена. Сигурен съм, че ще изригнем през януари-февруари."

P.S. Моето ревю също беше доста критично, но никъде не наричам групата с разните му там епитети, които биха могли да засегнат Tobias, ако стигнат до него. Съптветно не смятам, че това съобщение се отнася и до такива като мен. Много добре разбирам музиката от този нов албум и разбира се Tobias Sammet е свободен да композира каквото си иска, ако ще и да се премести в България и да засвири чалга. Това обаче не означава, че тази музика трябва да ми харесва само защото носи марката "EDGUY". Не означава и, че щом съм бил фен на музиката на Edguy досега съм задължен да харесам и Tinnitus Sanctus. Този албум просто не ми допада и съответно няма да си го купя. Толкоз.

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация