ALICE COOPER: "Когато ми трябва китарист, аз не се сещам за YNGWIE MALMSTEEN."  

Posted by Svuio in , , ,


Бившият китарист на GUNS N' ROSES и настоящ на VELVET REVOLVER Slash се появява в новия албум на ALICE COOPER Along Came A Spider където забива разбиващо соло в парчето Vengeance Is Mine. Ето какво какво казва за това самия Alice пред BW&BK Magazine:

"Той прилича на китарист от 70-те. Ето защо го харесвам. Guns N’ Roses звучаха като група от 70-те. Звученето им е подобно. Те харесваха групите от 70-те и ги наподобяваха. Когато ми трябва китарист, аз не се сещам за YNGWIE MALMSTEEN. Не съм се побъркал по тежкото звучене. Смятам, че има своето място в музикалния свят, но не и в моя. Предпочитам да слушам китаристи, които свирят на средните прагчета на китарата като Slash или Joe Perry (AEROSMITH), някой който е просто рок китарист. Вероятно затова и двамата китаристи в групата ми Keri Kelli and Jason Hook са свирили със Slash".

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация