James Hetfield от METALLICA:" Dave Mustain трябваше да си тръгне"  

Posted by Svuio in ,

Фронтменът на METALLICA James Heitfield даде интервю за юлското издание на списание Classic Rock. Ето и няколко извадки от него:

Беше ли доволен да видиш гърба на Dave Mustaine?

Не знам дали "доволен" е точната дума, но беше необходимо. Иначе аз, Lars и той трябваше да командваме парада и щеше да се получи някаква тристранна бъркотия. Очевидно е, че той има същата насока като нас - той я последва и направи страхотни неща с MEGADETH. Нещата в момента стоят по следния начин, аз и Lars сме от едната страна на барикадата, а Kirk и Rob са от другата. Те са хора със страхотни идеи, но които предпочитат някой друг да е движещата сила и са ок с това. Мисля, че се получава по този начин. Те не са водени от егото си за разлика от мен и Lars. Така ми казаха (смее се). Така, че като се върна назад Dave трябваше да си ходи.

В Some Kind Of Monster изглеждаше откровено нещастен от това.

Той е една чудесна талантлива личност. Но явно такъв му е характера. И мен да ме бяха изритали от METALLICA и аз бих се чувствал така. На първият ни басист Ron McGovney също не му е много приятно. Те не се чувстват комфортно сега и това не е трудно да се види. Но това няма никакво значение защото той преследва нещо недостижимо.

Беше ли ти неудобно от новия имидж на бандата около Load?

Най-вероятно. Lars и Kirk държаха на тези записи. Цялото това "да преоткрием себе си" беше на преден план. Имиджът не е нещо зло за мен, но ако той не отговаря на това, което си няма голям смисъл. Мисля, че бяха настроени на вълна U2, с Bono и неговото алтер его.

Не можах да се впиша. Фотосесията за албума трябваше да бъде в глем стил от 70-те. Бих казал, че стана наполовина така, разкарах някои от снимките, които трябваше да бъдат включени. Цялата обложка и материалите в албума бяха против това, което чувствах.

Много се изговори за прическите ви тогава. Беше ли това групово решение?

(Смее се) Не сме сключвали сделка. Така се получи, с възрастта, да си отрежем косите. Дългите коси просто не ни харесваха повече.

Музикално, беше ли това първия момент на несигурност за METALLICA ?

Да, бих казал. Целия период. Защо трябваше да се преоткриваме? Много от феновете се отдръпнаха заради музиката, но повечето си мисля го направиха заради имиджа ни.

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация