Апогей на финския метъл с AMORPHIS  

Posted by Svuio in

Петък, 30 октомври предложи незабравимо изживяване на българските метъл фенове. Може би най-добрата финска метъл банда на небосклона ни предложи музикален делириум, който бяхме сигурни, че ще получим още преди месеци когато стана ясно, че този концерт ще го има. Клуб Blue Box приюти щастливците, които имаха късмета да се насладят на това шоу.

И за да можем да опишем това, което се случи снощи, този път ще променим малко стила на правене на концертен репортаж и ви предлагам краткото, но доста красноречиво изложение на Naninani, за когото AMORPHIS не са просто поредната метъл банда, а нещо повече:



Дългоочакваният момент настъпи, както и моята житейска драма:) В деня на концерта се оказах без билет така цъфнах пред The Box в 18ч. с надеждата да си купя билет на място. Да, ама не! Всичко беше разпродадено още 2 седмици преди концерта. Оказах се не сам в тази мъка - още към 50-ина човека бяха в моето положение. Реших да почакам с надеждата някой да има излишен билет и 30 мин след като започнаха да пускат в залата търпението ми се увенча с успех! Случайно на входа мина един пич който ми 'направи' вечерта. Имаше излишен билет и то от 30 лв. Не мога да ви опиша каква радост и задоволство ме изпълни! Бях вътре и най-после се добрах до шанса да видя една от групите, с чиято музика съм израстнал!



Набих се в тълпата - точно на 1 метър от сцената и зачаках с нетърпение:)

Първи започнаха Amoral и свириха 40 мин. Тия пичове изглеждат на средна възраст 16 години. Не знам в действителност на колко са, но се оказаха доста талантливи. Свириха перфектно и се харесаха на публиката. Стилът им е нещо като power метъл, който ми е един от любимите и може би затова доста ми харесаха. Чувстваше се градация с всяко следващо парче... И логично на сцената се появи следващата подгряваща група Before The Dawn, които изкъртиха публиката с тежка жица. За малко завихрилото се зад мен пого да ме отнесе, но устоях.



...И ето малко след 22ч., точно когато атмосферата се беше нажежила до крайност, публиката избухна в екстаз! Песента Silver Bride откри концерта на Amorphis! Направо не бях на себе си - все едно сънувах! До преди малко бях на улицата не знаейки дали ще успея да ги видя, а в следващият момент стоях на 1 метър от Томи, който размяташе дългата си до колене раста! Чудя се какво да кажа за групата. Не очаквах да звучат толкова добре на живо! Все едно слушах диска, а не бях сред 800 човека които припяваха на всяка песен. Наистина уникално звучене на живо. Групата свири около час и половина, които минаха неусетно за мен - сякаш току що бяха започнали да свирят. А в действителност пееха последната си песен My Kantele!

Сетлист:

1 Какво мислиш?

Като изключим ужасната блъсканица (този път си беше прекалено много дори за мене, а аз съм много толерантен в това отношение :ДД), беше страхотно... Дори не предполагах колко е добър тоз вокалист наживо :)

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация