Интервю с Thomas Youngblood от KAMELOT  

Posted by Svuio in ,


Китаристът на KAMELOT Thomas Youngblood даде интервю за Komodo Rock, което ви предлагаме с незначителни съкращения.

Измина много време откакто ти и Richard Warner основахте Kamelot във Флорида през 1991г. С какво се занимавахте преди да станете музиканти как се срещнахте и как се зароди групата?

Аз и приятелят ми David Alvarez работихме заедно, той също беше китарист. Той ми каза, че познава барабанист (Richard Warner), който е навътре с метъла. Срещнахме се, посвирихме и така стана всичко. В началото имахме друго име, но това няма значение защото не сме свирили на живо, а само репетирахме и репетирахме, по 4-5 часа на ден. Тогава беше само хоби преди да запишем първите ни демота със собствени пари, което ни донесе договор с Noise Records през 1994г. Иначе тогава работих в модния бизнед за Vanity Fair, а после и за Kappa като продуктов мениджър.

Имаше ли ясна музикална посока, която искаше да следваш?

Израснах слушайки големите метъл групи като Iron Maiden, Queensryche, Judas Priest и виждайки местни банди като Savatage, Crimson Glory, Saigon Kick, така че знаехме, че искаме да правим някаква форма на метъла. Личните ни стилове и влияния си намериха мястото със звученето ни. Мисля, че някъде около Siege Perilous може да се усети промяната към уникалния ни начин на записване.

Сигурно сте имали много безсънни нощи докато направите дебютния си албум Eternity. Някога мислил ли си, че ще имате толкова много фенове днес?

Репетирахме през цялото време, по пет пъти на седмица. Когато отидохме в Morrisound за демото, със сигурност вече бяхме готови. Разбира се като се върна сега назад си мисля, че някои неща бих направил по различен начин. Надявахме се, че Kamelot може да израсне до професионална група. Това сега е факт, но ние все още сме гладни да направим следващата крачка. Въпреки, че сме доволни с нивото, което постигнахме не си лежим на лаврите.

Оригиналният басист Sean Tibbetts се завърна. През годините е имало 2 или три промени в състава. Как това се отразява на звученето?

Ами когато основната част от групата, която пише песните си остава там, то и звученето не се променя особено. Разбира се, като се появи нов член, който е по-добър музикант, това ти отваря вратата за нови идеи в композирането. Беше трудно да се разделим с Glenn, той беше с нас почти от самото начало и имахме чудесни моменти с него на и извън сцената. Оставихме го най-накрая да реши да напусне защото изискванията на Kamelot достигнаха нива, които той не можеше да издържи.

Защо се насочи към китарата?

Мисля, че на 14 или 15 получих една за Коледа. Беше класическа китара и аз веднага взех няколко урока. Преди това бях свирил на саксофон и малко на барабани. Аз съм наистина нелош барабанист, на последното турне си спретнахме джам сешън, аз бях на барабаните Casey на баса, а Oliver на китарата. Sean беше на микрофона, беше забавно.

Кои са ти любимите китаристи?

В началото харесвах музиканти като like Michael Schenker, Criss Oliva,
Malmsteen и Alex Lifeson. Някои от приятелите ми, които са чудесни китаристи са Gus G и Sascha Paeth и двамата са уникални музиканти, с вкус и са готини като хора.

Как подхождаш към звукозаписния процес?

Обикновено започва с някой риф или мелодия. След това се превръща в куплет или припев.

Гласът на Kahn е мрачен, дълбок и оперен, един от най-експресивните, които съм чувал. Как той се присъедини към Kamelot?

За пръв път чух Khan в група на име Conception, те бяха при същия лейбъл като нас и имахме някаква компилация с различни групи. Гласът му се отличаваше от всички останали. Когато първият ни вокалист не можеше повече да пътува и това не се променяше започнахме да прослушваме певци. Точно по това време чух, че Conception са се разпаднали, така че взех телефона на Khan от Noise и останалото е история. Забавното е, че като му се обадих и му казах, че съм Thomas от групата Kamelot от Тампа, той е разбрал Tampax, компанията за тампони. След като се изяснихме, няколко седмици по-късно той вече беше в Тампа за записите на Siege Perious. Първоначално той щеше да бъде само гост-вокалист, но нещата се получиха и той е тук и след десет години.

За първи път ви чух в dvd-то One Cold Winters Night и бях изумен. Какво мислиш лежи в основата на силата в материала на Kamelot?

Ами не знам, може би феновете трябва да кажат, но се опитваме да вкарваме много емоция във всяко нещо, което правим. На сцената също даваме 100% от себе си.

Сцената на това DVD беше страхотна. Можем ли да очакваме подобна сценична постановка и на предстоящото турне?

Ами от онова турне насам имаме по-голяма сцена и обичайните пироефекти и т.н., но да, следващото ни турне е най-голямото ни откъм продукция, светлини, пироефекти и сценарий. Не всички градове позволяват това, но където може ще осветяваме небето.

Носят се слухове, че ще свирите неща от новия албум. Можеш ли да кажеш повече за това, има ли концепция и кога ще бъде издаден?

Да, новото турне е за следващия ни албум. Така, че обстановката и дизайна на сцената ще са изцяло съобразени с него. Все още се чудим за заглавието и се надявам да го издадем в средата на март. Разбира се винаги има някои забавяния, но със сигурност ще свирим нови неща както и любимите неща на феновете отпреди. Имаме си и нова бек-вокалистка, казва се Elise, от Швеция е и е много добра.

Къде ти се свири най-много и защо?

За да бъда честен нямам любимо място, навсякъде където ще се отбием на това турне ще бъде страхотно. Може би все пак във Финландия където не сме били скоро като хедлайнери, само на фестивали.

Имаш ли някакво послание за феновете?

Благодарим за подкрепата. Пригответе се за чудовищна 2010г. Имаше малко прекъсване за почивка и записи, но от Март насетне треснята започва отново!


0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация