TARJA TURUNEN влиза в студио  

Posted by Svuio in ,


Tarja Turunen ще влезе в студио в началото на февруари, за да запише втория си самостоятелен албум What Lies Beneath.

"В изявление качено на нейния сайт се казва:

През последните няколко седмици се занимавах с продукцията, организиране на програми, ангажиментите на песните и със самия албум.

Чувството е страхотно, че започвам записи скоро, след като чаках този момент много дълго време. Много съм нетърпелива да видя как ще се получат нещата.

Работата по новия ми албум започна през юни 2008г. По време на композирането на първите песни заедно с приятелите ми, се роди нов гетой наречен Naiad. Фентъзи историята на Naiad ми даде и идеята за името на албума както и за цялостната концепция: What Lies Beneath.

Последните ноти от музиката, последните редове от текстовете и аранжиментите трябва да са готови преди да влезем в студиото.

Избрах си музиканти за всяка една песен както и хората, които ще записват и миксират както и някои от студията където албума ще се роди.

Започваме и организацията за обложката и снимките към албума.

Надявам се, че отново ще ви изненадам с работата си защото така ми харесва.

Записите на ударните започват на 4 февруари. Ще поддържам връзка с вас ежедневно от студиото, така че ще имате възможност да прочетете, видите и дори чуете какво става там."

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация