OZZY: "Bruce Dickinson е п...а, която има нужда от психиатър"  

Posted by Svuio in , ,


В интервю пред Joel McIver за The Quietus Ozzy Osbourne говори за теми като делото между него и Tony Iommi за името на BLACK SABBATH както и за яйчения инцидент с IRON MAIDEN на Ozzfest през 2005г.

През 2005г. жена ти Sharon организира замерянето с яйца на IRON MAIDEN докато те свириха на Ozzfest, вероятно защото Bruce Dickinson е направил някакви коментари на сцената, която тя не е харесала. Какво ще кажеш за това?

Знаеш ли какво? Незнайно защо всяка вечер той ме оплюваше на сцената. изобщо не беше честно. Ако не е харесвал шибаното турне да беше се отказал, но да излиза на сцена и да ме оплюва без причина...Никога не съм казвал нещо шибано лошо за него. Басистът им (Steve Harris) дойде при мен на последното шоу и се извини заради Брус. И аз го попитах за какво по дяволите говори. Никой не ми беше казал.

Sharon изперка, аз нямах нищо общо с това. Но знаеш ли какво, Maiden изкара някоя и друга лира от този Ozzfest. Ако имаш нещо да ми казваш бъди мъж. Ела и ми кажи в лицето, че съм шибан задник. Не се прави на идиот. Детинско е.

За съжаление другите от бандата трябваше да страдат. Предполагам, че са му били бесни. Но е погрешно: никога, никога не съм говорил с него. Всъщност лъжа, в една от вечерите когато не знаех какво става и пожелах успех с шоуто. Не ми харесват тези неща обаче. Ако не ме харесваш, ела и ми кажи, че свириш на фестивала, но смяташ, че съм путка. Така всичко би било ок. Но да се качиш на моята сцена и да ме плюеш - не е справедливо. Не ме плюеха когато си получаваха хонорара след всяка шибана вечер.

Беше разочароващо да видиш двете най-големи британски групи да се карат.

До ден днешен не разбирам какъв е шибания проблем. Просто не схващам. Да отидеш на Ozzfest и да нареждаш хората е лудост. Определено смятам, че има нужда от психиатър. Sharon се е вбесила от путка като него.

Наскоро повдигна дело срещу Tony Iommi за правата на името BLACK SABBATH. Разрешихте ли спора?

Да. Това беше нещо, което трябваше да направя защото за мен е кристално ясно, че имена на групи като DEEP PURPLE, BLACK SABBATH и LED ZEPPELIN са марки - като всички останали неща - виното, шибаната бира, шибаните дрехи, логата, така че исках справедлив дял от баницата, нямах друга алтернатива.

Възможно ли е да съдиш някого и да си останеш приятел с него?

Говорих наскоро с Tony. Бизнесът и приятелството са напълно различни. Аз обичам тези момчета - всеки един от тях.

Прочетете цялото интервю тук.

2 Какво мислиш?

Към модовете на сайта...

Отвращава ме нивото на превода на интервюто...

Срамно е...

... ти пък си Много Убаф ... аиде всичко хубаво

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация