Шок! Mike Portnoy напуска DREAM THEATER  

Posted by Svuio in


Един от най-великите метъл барабанисти и основател на прогресив законодателите DREAM THEATER Mike Portnoy направи следното разтърсващо съобщение:

"Пиша нещо, което никога не съм си представял. че ще напиша.

След 25 години реших да напусна DREAM THEATER...групата, която основах, поддържах и истински обичах четвърт век.

За много хора това ще е истински шок и най-вероятно криворазбрано от някои, но моля ви повярвайте това не е спонтанно решение..., това е нещо, с което се борих през последната година.

През последната година си прекарах чудесно свирейки с HAIL!, TRANSATLANTIC и AVENGED SEVENFOLD и с тъга стигнах до извода, че си прекарвам по-добре и имам по-добри връзки с хората от тези странични проекти отколко от известно време насам в DREAM THEATER.

Моля ви не интерпретирайте погрешно думите ми, обичам момчетата от DREAM THEATER, с които имам дълга история, приятелство и дълбоко вкоренена връзка с тях...просто смятам, че имаме сериозна нужда от почивка."

DREAM THEATER винаги е била мое дете, което съм хранил всеки ден от 1985г. насам, 24/7, 365 дни в годината, без да съм си взимал почивка от отговорностите на DREAM THEATER (дори когато бандата не функционираше периодично)... работейки извънредно, далеч над представата на други хора за времето, което трябва да се отделя за една група.

Осъзнах обаче, че машината DREAM THEATER започва да ме прегрява и наистина се нуждая от почивка от групата, за да запазя отношенията си с момчетата и да поддържам DREAM THEATER духа си гладен за още и вдъхновен.

От 20 г се намираме в безкраен цикъл на записи и турнета и макар, че няколкомесечните почивки един от друг през годините бяха полезни, наистина се надявам групата просто да се съгласи с мен, че имам нужда от малко оттегляне и презареждане на батериите.

За съжаление, обсъждайки това с момчетата те не разбраха това мое желание и решиха да продължат без мен вместо да си вземат почивка и те. Дори предложих да поработя против желанието ми и през 2011г., но не би...

Макар и наистина да ме боли дори като си помисля за DREAM THEATER без Mike Portnoy (мамка му, баща ми измисли името), нямам желание да се изпречвам на пътя им, така че просто реших да задоволя желанието си като просто напусна групата, без да се изправям срещу желанието им.

Странно, но наскоро прочетох едно мое интервю, в което ме питат са бъдещето на групата където казвам винаги да слушаш сърцето си и да си откровен със себе си... С тъга мога да кажа, че в момента сърцето ми не е с DREAM THEATER.

Пожелавам всичко най-хубаво на момчетата и се надявам музиката и наследството, което създадохме с тях да доставя удоволствие на феновете още десетилетя наред...съвсем честно - исках почивка, не раздяла, но щастието не може да бъде форсирано, трябва да дойде отвътре.

Съжалявам за всички разочаровани фенове по света, наистина се опитах да спася положението. Вие феновете на DREAM THEATER сте най-великите на света и както знаете винаги съм си скъсвал задника за вас и наистина се надявам да останете в бъдещото ми музикално пътешествие без значение накъде ще ме отведе то (и ако познавате начина ми на работа, новините около бъдещите ми проекти няма да се бавят)."

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация