OZZY OSBOURN: "Би било чудесно да направим албум с Black Sabbath"  

Posted by Svuio in ,


Предлагаме ви интервю с легендарния Ozzy Osbourne пред канадското издание QMI Agency, в което той говори за добрите стари времена, праволинейния живот и обединението на BLACK SABBATH. Поводът е 30-годишнината на класиките му от 80-та и 81-ва - Blizzard of Ozz и Diary of a Madman

Какво мислиш за това, че минаха вече 30 години от излизането на тези албуми?

Знаеш ли какво ми идва на ум? Че много бързо минаха. Не ги усеща, като 30 години. Времето, което прекарах с Randy Rhoads ми се стори по-дълго отколкото беше.

От всички твои постижение и награди през кариерата ти кои смяташ за най-запомнящи се?

Ранните. Първият ми платинен албум с Black Sabbath значи много за мен. Ранните периоди на една банда са винаги най-добрите. През първите години на Black Sabbath се забавлявахме много, не взимахме нещата на сериозно. След това вече не ни беше забавно. Така беше и с моята група. Забавлявахме се и тогава ни сполетя трагедията (смъртта на китариста Randy Rhoads в самолетна катастрофа през 1982г.). Всичко се изкриви когато Randy загина. Но съм благословен с късмета да не лежа мъртъв до Randy, а можеше да бъда (Ozzy не се качва в малкия частен самолет с Rhoads).

Какво мислиш, че щеше да прави днес Randy, ако беше наоколо?

Знаеш ли какво? Няма значение. Самият факт, че би бил жив щеше да ми е достатъчен. Но ще ти кажа едно: той не беше човек, на който му се свиреше само rock 'n' roll. В последното ни пътуване в тур-буса, точно преди да загине ми каза, че иска да отиде в университет в Калифорния и да се дипломира в специалност класическа китара. Аз го попитах дали говори сериозно. Да остане наоколо и, че може да взема диплома по-късно. И след това почина. Но беше истински музикант. Пишеше класически произведения. Беше наясно с музикалното изкуство, не само с rock 'n' roll-а. Беше брилянтен музикант. Не знам с какво би се занимавал сега, но ми се иска да е наоколо.

Какво си спомняш от записите на тези два албума?

Беше голяма веселба. Нямахме нищо за губене. Бяхме просто няколко момчета, които се хилиха, пиеха и правиха други глупости - точно каквото правят момчетата.

Забавно ли е още или ти липсват тези безгрижни времена?

Все още е забавно, но сега аз съм старецът в групата. На 62 съм. Но все още се държа с тези млади пънкари. И трябва да кажа следното: ако не се забавляваш в бандата, в която си, смени я. Продължи напред. Приятно ми е с групата както на сцената, така и извън нея. Защото когато си на турне, самият концерт е лесната част. Трудното е през останалата част на деня.

Кога за последно слуша Blizzard of Ozz и Diary of a Madman

Преди месец. Докато бях на път. Това, което ме впечатли бяха кадрите на Randy, които намериха за DVD-то. Впечатляващо е какви неща изплуват от нищото понякога.

Какво би променил в тези албуми, ако можеше.

Нищо! Нищо не бих променил. Защо да ги променям? Те са перфектни такива каквито са.

Доволен ли си от дълголетието на тези албуми?

Е, не съм се събудил тази сутрин с мисълта, че са на 30 години и един ден. Не мисля за това. Прекалено зает съм да си правя веселото. Не мога да повярвам, че съм на 62. По всички нормални закони трябваше да съм умрял 1000 пъти. Сега спрях пиенето и наркотиците. Както и пушенето.



Чист си от три години. Мислиш ли, че си го преодолял напълно?

Никога не е напълно. Знам, че ако имах една цигара, до края на деня ще пуша цял стек. Когато обаче имам медицинско предписание ги давам на асистента ми. Никога не можеш да го победиш. Това е непрекъсната борба.

Изглежда, че всеки път когато член на Black Sabbath заговори за събиране, някой друг го опровергава. Мислиш ли, че някога ще се случи?

Нямам представа. Ако искат да ми се обадят - ще ми се обадят. Никога не казвам никога. Ако стане - добре. Ако не стане - ще продължа напред. Няма да си взема кутия Kleenex и да си изплача очите.

Защо ви е толкова трудно на вас четиримата да се разберете?

Ами не сме деца вече. Не искам да ги баламосвам или те мен. Защо да се връщам към това и да бъда нещастен като сега съм щастлив с това, което правя сега? Би било чудесно да направя някой страхотен албум с Black Sabbath. Би ми харесало да оберем лаврите, които заслужаваме. В същото време напрежението ще е огромно. Още утре мога да отида при тях и да направим албум, но няма гаранция, че ще е нещо, с което да се гордея.

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация