Вокалистът на KILLSWITCH ENGAGE обясни напускането си  

Posted by Svuio in


Вече бившият фронтмен на KILLSWITCH ENGAGE Howard Jones направи следното изявление по повод напускането си на бандата.

"Предполагам, че трябва да внеса малко светлина без да нагазвам твърде дълбоко.

Някои от вас може би знаят, че през последните две години имах интересни битки с някои лични проблеми. Един от тях е, че ме диагностицираха с диабет, чието откриване е закъсняло. Останалите от бандата ме подкрепиха и честно казано, те са причината да не спра още тогава.

Наскоро започнахме да пишем, но аз не бях особено развълнуван от нов албум и турнето, което ще го последва. Момчетата го забелязаха преди мен. Сега осъзнавам, че сърцето ми не го иска.

Прекарах десет страхотни години с KILLSWITCH ENGAGE. Обичам Justin, Mike D, Joel и Adam затова, че бяха с мен независимо колко зле беше. Имам толкова много хубави спомени, които ще пазя винаги.



Ще се занимавам ли отново с музика? Разбира се. Участвам в групи през половината от живота ми, така че няма да спра сега. Дотогава, вземете си новия албум на KILLSWITCH ENGAGE, ще е добър."

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация