LACUNA COIL отговарят на феновете  

Posted by Svuio in ,

Членове на LACUNA COIL отговориха на редица въпроси зададени от фенове чрез сайта HailsAndHorns.com. Ето и някои от тях:

Текстовете на кои ваши песни имат дълбоко значение за вас и защо?

Cristina Scabbia (вокали): "Чувствам се свързана с всички текстове, които пиша, така че би било нечестно да спомена само една песен..., но ще ви дам една от тях. Чувствам се силно свързана с песента Falling защото е много лична. Отнася се за чувствата, които изпитваш когато скъсаш с някого или имаш лош момент в живота си. Лесно е да се отнесеш към тази песен защото съм сигурна, че всеки е имал подобен момент поне веднъж в живота."

По мое мнение вие сте една от най-добрите метъл банди в момента. Как поддържате звученето си едновременно уникално и свежо?

Cristina Scabbia (вокали): "Смятам, че ключът е в това да си широко скроен и да осъзнаваш, че докато животът си тече, могат да ти се случат различни неща и ти да се промениш като личност. Това не означава да загърбиш миналото, а да вземеш най-доброто от него, за да можеш да можеш да посрещнеш бъдещето. Никога не сме усещали натиск да навлизаме в клишетата, всъщност не се придържаме към нито едно от тях. Това може да е добро или лошо, но това сме ние и хората ни харесват защото сме LACUNA COIL, а не заради някой стил."

Ти си моят идол. Ти си силна, уверена и имаш фигура на модел. Смяташ ли, че можеш да бъдеш модел за подражание на някой като мен и кой беше твоят?

Смятам, че съм едно шантаво момиче, което е успяло да осъзнае, че е красиво да си уникален, като всеки един човек. Харесва ми да си играя с образа си и се смятам за чувствена личност, но в същото време се изненадвам когато хората ме гледат като секс символ. Почти не нося грим извън сцената и феновете го знаят. Щастлива съм да бъда модел за подражание на някои хора защото съм сигурна, че като ме погледнат виждат обикновено съседско момиче, което се справя с нещата.





Как протече записването на Dark Adrenaline?

Marco Coti Zelati (бас): Много продължително, но страхотно, поне за мен. Трябваше да прекарвам по цял ден в студиото. Но ми харесваше, понеже всеки ден научавах нещо ново. Между другото, този път не бяхме притиснати от нищо защото записахме всичко освен клавишните в родния ни град, което означаваше добра храна всеки ден, среща със семействата ни всяка вечер и работа с хора, които обичат да се забавляват по време на записите, а не такива, които мислят за работа всяка една секунда. А клавишните и вокалите записахме в едно спокойно студио в L.A. без натиск или хаос, нещо от което съм много доволен.



Винаги съм искал да питам някой вътрешен. Какво мислите за групи като вашата, NIGHTWISH, WITHIN TEMPTATION, EPICA и т.н. с момичета в тях?

Cristiano Mozzati (барабани): "Барабанистите не мислят. И това понякога е по-добре :)."

Всички въпроси и отговори тук.




1 Какво мислиш?

Хаха - барабанистите не мислят. С изключение на David Grohl. Или може би той събира мислите на всички останали в своята глава.

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация