Jason Newsted: "Трябваха ми 12 години да се върна на Земята"  

Posted by Svuio in ,




Бившият басист на METALLICA Jason Newsted беше интервюиран от Eddie Trunk в радиопредаването Friday Night Rocks. Ето и няколко извадки от него.

За официалния му сайт NewstedHeavyMetal.com и издаването на музика под собственото му име.

Отдавна си мислих за това да сложа името си върху проект, нещо различно от това да избера нещо остроумно като ECHOBRAIN, PAPA WHEELIE или нещо подобно. Имаме много интересни имена на проекти, но за първи път използвам името си опитвайки се да се покажа на милионите, за които свирих в миналото с METALLICA. Мисля, че чаках достатъчно дълго и смятам, че публиката е готова както и аз, така че ще се опитам да направя малко музика. Ще видим какво ще излезе в следващите няколко месеца.

Както точно ще се казва проектът?

Ще се казва Newsted Heavy Metal Music. Каквото и да излезе - 5, 20 или 50 песни. Дори не знам какво точно ще правя. Имам толкова много музика събрана през годините. Имам и нови неща, имам смесица от проекти с различни хора - нови, млади музиканти както и олд-скуул като мен - така, че се опитвам да определя какво точно да пусна. Нещата се свеждат до това - време и какво точно да представя.

За това как планира да издаде музиката си.

Виждам, че някои от старите кучета са все още тук и винаги ще бъдат в най-чистата си форма - да направят плочата/диска, специално винил издание с текстовете и останалите неща, които са ни най-близки. Това винаги ще го има и няма да се откажа от него. Има ги и новите средства, за които научавам сега. Чух да се говори за DOWN, които ще пускат малки EP-та от по четири песни на всеки няколко месеца. Смятам, че това е добра формула и искам да я пробвам. Това е нова територия за мен и съм отворен към идеята. Добър начин за разпространение. Официалният ми сайт е онлайн от 12 часа и вече хиляди хора искат да чуят някаква музика. Едно време трябваше да записвам касетки, да ги слагам в пликове и можете да си представите какво е това да стигне то Испания или Ирландия например. Сега мога да направя това с едно натискане на копче и това да достигне до всички. Сега имам шанс да споделя музиката си от последните 30 години наведнъж с много хора. С всички, които се интересуват от това, което правя. За останалите: мир вам. Има място за всички. Слушайте каквото ви харесва.






За завръщането му в публичното пространство след десетилетие на усамотен начин на живот.

Това са две различни страни на една и съща монета. По време на периода ми в METALLICA бях на всяко едно събитие, преди и след концертите. Да съм пропуснал най-много четири от две хиляди. Имаше седмици след Черния албум когато направихме 24-месечно турне без прекъсване и всяка седмица се срещах със стотици хора, на които отделях по минута. Винаги съм правил това. След напускането ми на METALLICA имаше моменти на лудост и силни емоции, за които никой не знае. Аз съм единствения човек, който е бил в групата, напуснал я е сам и все още диша. Построих си ранчо в Монтана в центъра на гора заобиколена от милиони акри пустош. Тогава си казах, мамка му на всичко. Отне ми 12 години да се върна на Земята и ето ме сега. Големите ми черни ботуши са на земята и съм готов.

Как свирейки отново с METALLICA през декември 2011г. по повод 30-годишнината им му е дала повод да се свърже отново с феновете.

Без съмнение това е очевидна стимулация адреналина да потече. Отново бях с момчетата, забивайки и репетирайки. Концертите и хората бяха истински катализатор. Нямах идея какво да очаквам, но пък реакцията на феновете беше... Имаше хора от цял свят на тези концерти. Толкова много езици, толкова много акценти и всички крещяха човече. Едно време оценката на хората се виждаше по броя на запалките, сега това са екраните на телефоните. Когато излезе Halford половината зала светна, 1/3 за King Diamond. Когато излезе Jason всеки един дисплей светна, а хората скандираха. Бях толкова поразително изненадан. Тогава си казах, че мога отново да правя това. Уважението на хората може да ме върне.

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация