На Tom Araya му дойде до гуша от турнета  

Posted by Svuio in ,


Фронтменът на SLAYER Tom Araya изпитва все повече затруднения с продължителните турнета на траш титаните далече от дома. След повече от 30 години прекарани на път басистът все повече осъзнава колко много изпуска от живота на семейството си. Това става очевидно за него през 2010г. когато след операция на врата той трябва да остане вкъщи за възстановяване в продължение на няколко месеца.

Като резултат той все по-малко се наслаждава на турнетата в сравнение с миналото, нещо което може би изненадва феновете.

"Мразя да ви разочаровам, но правя това от 30 години. Това е много дълго време. Мразя да напускам дома си. Изпуснах толкова много от живота на семейството си и растежа на децата си. Синът ми стана на 13 и съм пропуснал поюти всичките му рождени дни. Лично аз никога не съм празнувал рожден ден вкъщи.", казва Araya пред Noisecreep.

Преди две години на 51-годишния Tom е присадена метална пластина във врата, което слага край на типичния за него headbanging на сцената.

"По времето когато имах проблеми с врата останах вкъщи за три месеца. Нещата се развиха така за мен, че бях в лазарета, но пък прекарах време вкъщи. Макар и да е твърде късно - опитвам се да наваксам."

"Когато трябва да се кача на самолета и да тръгна, аз всъщност не искам да го правя. Качвам се на самолета и когато стъпя където и да е минута след това вече нямам търпение да се прибера вкъщи."

"Желанието ми да се прибера у дома е това, което ме кара да се държа. Събуждам се и си мисля как остават още десет дни, после още осем, пет и т.н."

Междувременно групата работи по нов албум, а Kerry King споменава, че две от песните са напълно готови, но нищо няма да излезе докато колегата му Jeff Hanemann не се възстанови напълно от пораженията на ръката си след ухапването от паяк.

Araya, който е католик казва, че вярата му не пречи на бандата да пише текстове, които критикуват религията, макар и той никога да не участва.

"Много от анти-религиозните неща ги пише Kerry. Не обичам да го казвам, но някои от нещата му са много добри. Не мога да бъда съдник. Няма да съм първия, който ще хвърли камък. Моят вид католицизъм го позволява."


0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация