Death Magnetic вече е тук!  

Posted by Svuio in ,


Да ме извинява Lars Ulrich обаче от днес новият албум на METALLICA Death Magnetic вече може да се намери по разни места, всички знаем къде са те. И понеже нямам търпение да чакам до 12 септември, ще си позволя да го преслушам преди официалния релийз.

Албума е бил разпространен от някакви франсета и бързо е плъзнал из мрежата (логично). Все поръчката ми в Amazon.com си остава и си я чакам с нетърпение.

4 Какво мислиш?

i kak e kato cjalo?

Аз съм впечатлен (но и пристрàстен), така че не претендирам, че мнението ми е меродавно. Различно е от всичко, което са издавали до сега и от класиките, и от албумите от черния насам. Разбира се, доближава се до това, което много от феновете на класиките искат да чуят. Аз лично най-много се радвам на факта, че Кърк се завърна в най-добрата си форма :). Някои от солата му наистина са убийствени. Но нека всеки да прецени сам за себе си.

Мисля че е по-добър от 1996-та. има 1-2 зарибяващи песни, а останалите са сложнички и ще ми трябва време да разбера, дали ще се слуша дългосрочно или не.

За ст. ейнгър отговорът на този въпрос дойде още с трак 1.

Ще го изслушам и ше реша дали да си го купя. Напоследък гледам да съм легална (откакто мога да си го позволя :))

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация