Corey Taylor от SLIPKNOT: "Това е най-доброто ми пеене досега"  

Posted by Svuio in

Австралийското списание Beat Magazine публикува статия-интервю с фронтмена на SLIPKNOT Corey Taylor. Акцентът разбира е новия албум на групата All Hope is Gone, който разби всички класации и надмина очакванията на всички, освен може би тези на самия Corey. "Песните имат същите вибрации и същата френетична енергия като предишните. Успяхме да направим нещо, което слушам вече четвърти месец. Опитах се да бъда колкото се може по-активен в този запис. Много от аранжиментите са мои, исках да допринеса възможно най-много за групата. Този път исках да поема нещата в свои ръце, да ръководя проекта и това са може би най-добрите вокали и текстове, които някога съм правил."

Изглежда, че феновете са съгласни. All Hope is Gone и сингълът Psychosocial изведоха Slipknot до #1 в класацията за най-продаван албум в Щатите, нещо което им се случва за първи път.

"Това е едно от онези неща, на които се надяваш в живота, но не го очакваш имайки предвид състоянието на отрасъла. Ние бяхме #1 пред всички останали и за мен това е по-важно от всяко Грами. Хората стоят там и ти казват "наистина го харесваме"(албума). Това е едно от онези постижения, с които съм наистина горд, че съм постигнал."

"Тази група е направила за мен много повече отколкото някога бих се надявал. Позволи ми да заделя пари за колежа на децата, да си купя собствена къща и такава за майка ми - първото нещо, което купих. С други думи имах възможност да се погрижа за хората, за които ми пука."


Цялата история може да прочетете тук.

1 Какво мислиш?

Жалко само, че на мен не ми хареса албумът. Иначе респект за Кори и компания.

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация