PAIN - Follow Me (feat. Anette Olzon)  

Posted by Svuio in ,

Излезе новото видео на PAIN, което можете да видите по-долу. То е към песента Follow Me от новия албум Cynic Paradise. Женските вокали са на Anette Olzon от NIGHTWISH, която се появява и в клипа (русата мацка).


Cynic Paradise излиза утре 31 октомври чрез Nuclear Blast. Траклист:

1. I'm Going In
2. Monkey Business
3. Follow Me
4. Have A Drink On Me
5. Don't Care
6. Reach Out (And Regret)
7. Generation X
8. No One Knows
9. Live Fast - Die Young
10. Not Your Kind
11. Feed Us

Anette Olzon е гостуващ вокалист в песните Follow Me и Feed Us.

3 Какво мислиш?

Парчето е много яко! И Anette много добре пасва на него. Обаче все още ми е трудно да я възпроема като наследничка на Таря...

Да и на мен също. Затова възприемам Nighwish като нова група. Много, много яка група, но нова :).

OMG излиза нов албума на Pain и аз разбирам един ден преди рилийз дейт-а xD

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация