EPICA се разделиха с китариста Ad Sluijter  

Posted by Svuio in


EPICA направиха следното изявление:

"Тъжни сме да обявим, че (китаристът) Ad(Sluijter) реши да се раздели с Epica. Ad е един от основателите на Epica и имаше голям принос за групата. Искаме да използваме възможността да благодарим на Ad за безкрайното му посвещение към Epica!" На страницата на Ad в MySpace можете да прочетете неговото лично изявление. Никога няма да забравим страхотните моменти, които споделихме заедно и желаем на Ad най-доброто за в бъдеще!!! Надяваме се да можем да обявим наследника на Ad скоро и ще ви държим в течение. Mrk, Simone, Ives, Coen и Arien"

А ето го и въпросното изявление на Ad:

"Здравейте, С много тъга трябва да ви съобщя, че след 6,5 години реших да напусна Epica. От началото на съществуването на Epica през 2002г. винаги съм се стремял да давам 100% от себе си за музиката на групата и съм много горд от това, което постигнахме за това относително кратко време. Невероятно преживяване за мен беше издаването на последния ни албум The Divine Conspiracy и чудесното турне, което последва. За съжаление целият този успех има и обратна страна. Колкото по-успешен ставаш като група, толкова по-трудно става да продължиш с това, което е наистина важно, а именно музиката. Като резултат от натоварената концертна програма и липсата на време за работа по нов материал, усещах как се намирах в положение, в което трябваше да композирам, вместо да искам да композирам. Не се смятам за голям композитор на песни. Трябва да прекарам много време и положа много усилия за това, за да остана доволен от крайния резултат. И понеже съм такъв перфекционист, ставаше все по-депресиращо за мен да нямам това време и съответно да постигна възможно най-добрия краен резултат. Поради това аз просто загубих удоволствието от композирането и това беше ясен знак за мен, че трябва да променя нещо. След сериозно обмисляне достигнах до заключението, че единствената промяна, която трябва да направя е да напусна групата. Това не е решение, което исках да направя, а такова, което трябваше да направя. Благодарен съм за времето в Epica и съм горд с това, което постигнахме. Искам да благодаря на бандата, на екипа, на звукозаписната компания, на групите, с които бяхме по турнета и разбира се на феновете, които направиха всичко това възможно! Желая всичко най-добро на оставащите членове на групата и се надявам, че ще продължат да правят страхотна музика за още много години. Така, какво планирам в близко бъдеще? От комерсиална гледна точка би било хубаво да мога да кажа, че вече съм сформирал нова група, че съм готов с половината материал за нов диск, който ще издадем скоро, но честно казано трябва да кажа, че нищо подобно не се е случило. Не смятам, че ще сформирам нова банда. Просто искам да започна работа по нови песни без да се притеснявам от крайни срокове. На този етап нова група не би се вписала в картинката. Бих могъл да си представя да запиша и издам песни като проект, но ще видим когато му дойде времето. През последните няколко години бях канен многократно като сесиен музикант за записи и турнета, но поради липса на време трябваше да откажа повечето от тях. Така, че сега бих приел с удоволствие нови покани. Винаги съм бил заинтересован от звукозаписния процес и вече съм работил като инженер, но отново липсата на време ми е пречила да се занимавам повече с това. Така, че и тук бих искал да продължа малко повече в тази насока. С най-добри пожелания, Ad."

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация