Коментарът на OPETH за загубата на шведските Грамита  

Posted by Svuio in , , ,


Преди няколко дни се състояха наградите Грами в Швеция. Отличието в категорията Best Hard Rock беше грабнато от IN FLAMES и албумът им A Sense Of Purpose. Конкуренцията беше в компанията на групи като MESHUGGAH, SABATON и OPETH. Именно последните бяха фаворити за наградата с албума Watershed, който за много хора беше един от най-добрите метъл албуми въобще за миналата година, ако не и най-добрия. Фронтменът на Opeth излезе със следното съобщение:

"Opeth = Загубеняци! Ха-ха, не съм чак толкова злобен.

И тази година не взехме Грами наградата и трябва да си призная, че съм леко разочарован, макар и това (наградата) да не означава нищо. Но след като съм бил на шоуто, исках да спечеля мамка му. Но In Flames го направиха. Те са ни приятели и аз съм щастлив за тях.

Искам да благодаря на всички, които гласуваха за нас. Наздраве хора!

Церемонията беше отегчителна както винаги, същите хора, същите победители, същата "изненадваща" плеяда. Някои артисти там наистина имат високо мнение за себе си. Наистина е дразнещо да ги гледаш колко са надути. Имам предвид, че някои от тях дори нямат международна кариера и въпреки това се смятат за голямата работа.

Ок, просто исках да ви кажа, че ЗАГУБИХМЕ!"


0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация