LACUNA COIL пуснаха нова песен към дълго очакваният албум Shallow Life  

Posted by Naninani in


Италианците от LACUNA COIL представят нова песен от предстоящия си албум Shallow Life.

Песента се казва Not Enough и можете да я чуете тук. На мен лично тази група ми една от любимите и чакам този албум с нетърпение. Слушах песента доста пъти и е страхотна. Още по хубавото, е че целият албум ще може да се чуе на 9-и Април на MySpace страницата на групата - http://www.myspace.com/lacunacoil. Enjoy!

6 Какво мислиш?

Тук не се въздържах и ще си кажа мнението :) Тази песен ми е също толкова гадна колкото и предната, но поне вокалите на Кристина са хубави (за разлика от Spellbound)... Но аз поне не очаквам нищо добро от новия албум... Просто и предния намирам за ужасен, и този мисля, че няма да е по-добър :) Жалко... а едно време ми бяха една от най-любимите групи (даже единствения бг фен сайт до преди година беше мой и се бях свързал с адски много фен сайтове и клубове по света :) Но тази година окончателно сложих край... http://lacunacoil-bg.com ако се интересуваш, макар да няма нищо вече там :Д)

На мен ми харесва развитието им - сегашния им материал е по различен от преди и това ми харесва. Не че предните им албуми са лоши - напротив.

В четвъртък - новия албум ще е качен целия в MySpace. Ще има отделен пост за това, дано да си заслужат повече от едно прослушване :).

а и още нещо - казвай си мнението по често - различните гледни точки са хубаво нещо - пък и е по интересно :П

Аз съм си доста пристрастен де към темата, а първите албуми са ми много любими все още... Новите неща са прекалено... живи и част от цялото... Липсва ми част от тъгата и меланхолията, която струеше от песни като Cold Heritage или The Ghost Woman and the Hunter примерно :) Но нищо, като напишете нов пост за албума, пак ще коментирам :Д То 99% и аз ще напиша... заради доброто старо време :) Пък знам ли, може и да ме изненадат :Д

На мен Spellbound ми харесва, на тази новата ама хич. Направо си е дразнеща.
Ще видиме албума как е, като излезе...

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация