Udo Dirkschneider:" Новият вокалист на ACCEPT звучи като мое копие...а това е грешка"  

Posted by Svuio in , ,

MetalTemple.com направиха интервю с лидера на U.D.O. и бивш фронтмен на ACCEPT Udo Dirkschneider. Ето и по-интересното от него:

Предстои да излезе чисто нов сингъл озаглавен Infected. Защо ще бъдат издадени само 2222 бройки, има ли някакво специално значение зад тази цифра?

(Смее се) Не, никакво. Това беше идея на звукозаписната ни компания и трябва да призная, че не сме особено щастливи от това...

Защо?

Не виждаме смисъла от това да се издават две песни (и то много добри) като сингъл. Ще бъдат издадени само 2222 копия за ограничен брой фенове и после ще се загубят. Не знам дали има някакъв смисъл зад това число. Предполагам, че са искали да направят нещо специално за групата. Искаме тези две песни да могат да бъдат сваляни в интернет защото не искаме да ги загубим!

В официалния ви сайт се казва, че новия албум ще наподобява Accept. Можеш ли да кажеш повече за това?

Да, в този албум ще можете да намерите песни от ерата на Balls To Wall или пък Russian Roulette.

Някога зарязвал ли си Accept звученето?

Не (смее се). Това беше коментар на момчетата от звукозаписната компания. Никога не съм оставял това звучене. Ок, малко е различно, ако смятате, че разликата е в това, че Wolf не свири солата. Но ако се вслушате по-отблизо в солата в новия албум ще откриете повече мелодия, което ни поставя по-близо до Accept.

И това ни води до следващия въпрос; какво ще кажеш за обединение?

Обединение (смее се)?

Хубаво е да те види човек да се смееш по въпроса! Разбира се говоря за това да се присъединиш отново към групата.

Да, знам. Обединение за мен би означавало аз и Stefan Kaufmann да се върнем в Accept. Хубаво е да се види, че Peter Baltes и Wolf Hoffman отново правят музика заедно, но под името Accept? Не знам. Би било много тругдно. Слушах новите им записи и бих казал, че вокалът им звучи като мое копие, а това е погрешно.

Но това си зависи от тях. Смятам, когато искаха да се обединяват без мен, трябваше да си потърсят друг вокалист. Така, че когато ме попитаха за обединение, аз отказах. Рискът за мен би бил твърде голям. В U.D.O. съм повече време отколкото съм бил в Accept и имам повече албуми. U.D.O. е група със силна химия и работи като отбор. Нямам никакви проблеми с момчетата от Accept, но знам, че от музикална гледна точка не би било същото. Биха били две различни части заедно. Аз и Stefan от една страна и Wolf и Peter от друга.

Цялото интервю тук.

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация