TARJA TURUNEN: Българската публика е една от най-добрите в света!  

Posted by Svuio in


TARJA TURUNEN публикува на личния си блог последните си впечатления от завършилото си турне. Ето и частта, която нас ни интересува най-много:

Дългото турне и промоцията на дебютния ми албум завършиха. Беше невероятно да пея за всички вас. Уникални концерти, красиви места, грижовни и внимателни хора, страхотни възможности, много спомени. Никога няма да забравя това невероятно начало на соловата ми кариера. Толкова съм щастлива, че сбъдвам мечтите си.

Нека се върна към последните дни на последното ми турне.

Както и преди година, шоуто в София беше страхотен успех. За мен все още е трудно да осъзная как е възможно да има толкова невероятна публика в България! Мястото отново беше препълнено с пеещи и жизнерадостни хора. Всички бяха с усмивка по лицата по време на целия концерт. Групата беше МНОГО щастлива и Боже беше сензационно! Със сигурност една от най-добрите публики в света! :)

Цялата публикация можете да видите тук.

Репортаж от концерта тук.

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация