Светът тъжи за Ronnie James Dio  

Posted by Svuio in , , ,


Ден след смъртта на великия Ronnie James Dio (DIO, HEAVEN & HELL, BLACK SABBATH, RAINBOW) светът все още не може да приеме загубата му. Ето какво казаха някои от именитите му колеги в негова памет.

TONY IOMMI: "В тотален шок съм, не мога да повярвам, че го няма. Ronnie е една от най-удивителните личности, които можеш да срещнеш. Имал съм страхотни моменти с него. Обичаше, това което правеше, да прави музика и да я изпълнява на сцената. Обожаваше феновете си. За мен беше чест да свиря с него през всичките тези години. Човекът с магическият глас е звезда сред звездите, истински професионалист."

David Ellefson (MEGADETH ): "Той определено беше едно от добрите момчета в бизнеса и завършен професионалист, всеки би могъл да научи нещо от него."

Billy Corgan (SMASHING PUMPKINS): "Мога да кажа напълно честно, че той е най-добрата личност, която съм срещал в музиката. Ronnie беше истински джентълмен и очевидно един от най-добрите метъл ласове, които някога е имало и ще има."

Nikki Sixx (MÖTLEY CRÜE): "Ronnie беше една от най-милите души, които някога съм срещал, а талантът му беше извън всякакви представи за много от нас. Още си спомням как 100 000 души пееха Man on the Silver Mountain."

QUEENSRŸCHE: "Ronnie James Dio извън всякакво съмнение беше един от най-добрите изпълнители и ще продължи да влияе на света на хеви метъла завинаги."

Brian May (QUEEN): "По мое мнение Ronnie беше един от създателите на жанра хеви метъл. В много отношение той беше антитезата на днешните лъскави TV-вокалисти. Той не беше мегазвезда, той просто обичаше това, което прави."

ARCH ENEMY: "Гласът на Ronnie ще отеква като ехо във вечността."

Shawn Drover (MEGADETH ): "Беше една от най-добрите личности, които съм срещал. Ще се наслаждавам на спомените си с него завинаги."

IRON MAIDEN: "Светът загуби талант, който не може да бъде заменен."

SLASH: "Ronnie почина в 7:45, но музиката му ще живее завинаги."

Lars Ulrich (METALLICA): "Ronnie гласът ти ме изпълваше и зареждаше с енергия, музиката ти ми повлия и ме вдъхнови, а нежността ти ме докосна. Благодаря ти!"

Mikael Åkerfeldt (OPETH): "Имах честта да изпия няколко питиета с него веднъж и той направо ме разцепи. В сърцето ми зее огромна дупка. Мисля, че той е щастлив от живота си и това, което постигна. Ronnie, обичам те!"

2 Какво мислиш?

Поклон пред светлата памет на ВЕЛИКИЯТ DIO.
Ти ще останеш завинаги в сърцето ми като най великият Вокал на всички времена.
LONG LIVE ROCK'N'ROLL
LONG LIVE THE KING OF HARD ROCK

GOD BLESS YOU.

Угасна едно сърце завинаги.Отиде си човекът,любимецът на много фенове Рони Джеймс Дио. Но остави на света своите песни, чрез които той възкръсва и ни радва пак. Рони, мир на праха ти!
И пак ще звучат - The Gates of Babylon, Man On The Silver Mountain, Die Young, Holy Diver.

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация