Тази неделя във Фрактура по Диема  

Posted by Svuio in , , ,


На 31-ти октомври (неделя) в специализираното предаване за рок и метъл музика Фрактура, ще бъде направена премиера на новите клипове на Korn, Slash и Methods of Mayhem.

Пред камерите на Васко Катинчаров ще застане родната банда Last Hope, която ще промотира дебютното си DVD. С две лайф изпълнения ще бъде представено и новото DVD на Sodom. Ще бъдат излъчени репортажи от откриването на паметника на Ronnie James Dio в Каварна и от изминалия концерт на Eluveitie в София. Освен това ще си припомним какво каза Serj Tankian за българските си фенове.

Клипове и концертни песни на Cradle Of Filth, Lynch Mob, Helloween, Manticora, Type O Negative, In This Moment, O.H. и Linkin Park също ще намерят място в настоящото издание на шоуто.

Предаването Фрактура се излъчва по телевизия Диема в неделя от 24:00 ч. с пълно повторение всеки петък от 00:30 ч.

1 Какво мислиш?

Добре де аз съм червения сатана.Ще се примиря.Каквото кажеш.Само мир да е.Ама пък слушам, да му се не види.само дебна да се обърнеш и хоп, на главата ти.Голям кеф е на високо да се глезя.Пък и ти ме поглезваш и аз не отказвам и така си играем.Голям секс въртим.Обаче от цяла седмица секс дега не мога да си събире краката...Помощ...Разчекната съм...

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация