Fabio Lione с удоволствие би станал член на KAMELOT  

Posted by Svuio in , ,


Името на вокалиста на RHAPSODY OF FIRE Fabio Lione е особено актуално напоследък, след като той бе нает да замести напусналия Roy Khan за течащото турне на KAMELOT. Stormbringer.at взе интервю от него, ето и по-интересното:

Как е турнето с KAMELOT?

Чудесно! Трябва да отбележа, че момчетата са много мили, харесвам песните и групата и всичко върви по най-добрия начин. Също така се радвам, че феновете на KAMELOT подкрепят групата и мен самия. Прекарва страхотно всяко шоу, чудесен опит за мен. Чувствам ги като стари приятели, прекарваме си добре.

В момента си временен заместник на Khan в KAMELOT. Обмисляш ли варианта да заемеш постоянно място, ако момчетата от групата ти предложат?

Ами, с удоволствие!!! Песните на KAMELOT са страхотни, харесвам стила, а Khan е един от малкото вокалисти, които харесвам. Така, че разбира се, бих обмислил това. Нека да минат Европейското и Американското турне и след това, ако ми предложат ще съм повече от щастлив да се присъединя към групата за постоянно. Чувството да свирим заедно е много добро още от първия път. Всичко се получи лесно и естествено сякаш сме свирили от години. Всеки, който е бил на концертите в Америка или Европа казва, че сме направили страхотни участия. Радвам се за момчетата и феновете, нека видим какво ще ни донесе бъдещето.



Какви са разликите и предизвикателствата да свириш за собствената си банда и това да бъдеш гост-вокалист в утвърдена такава като KAMELOT?

Трябва да кажа, че не е лесно, но в случая познавах Khan и гласа от времето му в CONCEPTION, чудесен е. Така, че ми беше малко по-лесно защото знаех песните и особено певеца, но все пак не е лесна работа да застанеш пред много хора, които са свикнали да виждат и чуват някой друг. Най-добре е като го правиш със страст, правейки хората щастливи . Както и да е, не смятам, че правя нещо толкова лесно в RHAPSODY OF FIRE или VISION DIVINE, винаги ми е харесвало да се занимавам с по-трудни неща и този опит е много важен за мен. Просто се старая да го правя по-възможно най-добрия начин.

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация