Mustaine за разтопените ледове с Kirk Hammett  

Posted by Svuio in , ,


Лидерът на MEGADETH Dave Mustaine продължава да споделя за променените си отношения с членовете на бившата си банда METALLICA. В скорошно интервю за Artisan News той говори за наследника му Kirk Hammett и новата приятелска връзка с него след концертите на Голямата четворка.

"Когато една вечер свирехме Helpless той дойде при мен и ме попита дали искам да поема солото. Съгласих се. Само, че забравихме да го кажем на останалите на сцената и на звуковите инженери, че аз ще го изсвиря. Песента си върви, Kirk разцепва с ритъм секцията, а мен никой не ме чува какво свиря. Поне ние си знаехме какво правим. Това беше като символично подаване на ръка към мен и беше мил жест. Смятам, че това помогна да си подобрим отношенията."



В едно интервю от 2004г. Mustaine беше казал: "Въобще не ми пука за Kirk - той ми открадна работата, но пък аз поне оправих приятелката му преди това. Как ти се струва това Kirk?"


0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация