Интервю с TARJA TURUNEN  

Posted by Svuio in , ,


TheKillingWords.com направиха интервю с бившата вокалистка на NIGHTWISH Tarja Turunen. Ето и част от него:


В момента правиш концерти с класически пианисти и пееш със симфония, следователно започваш да налагаш името си като соло изпълнител, смяташ ли да го правиш предимно в света на операта?


Да, наистина, направих няколко участия със състав, който се отнася предимно до класическата музика, в Южна Америка и Европа, така че хората вече познават тази ми насока, разбира се познават ме и от NIGHTWISH. Но ето сега с албума My Winter Storm, за пръв път имам моя собствена музика.

Ако трябва да говоря сериозно, да, обичам класическата музика, но това не казва цялата история за мен и интересите ми в музиката. Случвало ми се е да пея пред разнообразна публика, на различна възраст. Случвало ми се е да пея на рок фестивал, а на следващия ден да пея в църква, така че ми се случиха интересни неща, но това беше най-голямото предизвикателство за мен, но пък ми харесва и ме кара да се чувствам добре.


Какво ти харесва в операта, и какво в рока?

Има толкова различни ситуации, но и двата случая чрез музиката казваш нещо, а това е много важно. Музиката ме докосва. Обичам това чувство. Когато пея опера се чувствам себе си, в смисъл че всичко излиза от сърцето ми. Няма микрофони, няма усилватели. Само аз и гласът ми. Но пък обичам разликата в един рок концерт. Това е шоу и хората могат да видят много неща, мога да експериментирам повече с гласа си. Забавлявам се страхотно. Така, че това са две различни ситуации, които трудно биха могли да се сравнят. Така, че кое е това, което най-много обичам и кое е общото? Ами това е музиката и чувството от нея, самото участие, но все пак това са два съвсем различни стила.

Тук можете да прочетете цялото интервю.

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация