Интервю с китариста на ANGRA Kiko Louriero  

Posted by Svuio in ,


Kiko Louriero от ANGRA даде интервю за AllOutGuitar.com. Ето и част от него:

Кога започна да свириш на китара?

Ами това е една забавна история. По-голямата ми сестра взимаше частни уроци по китара вкъщи, но се отказа. Понеже майка ми вече беше предплатила няколко урока, ме накара да го взема. оттогава никога не съм спирал да свиря. Започнах с няколко лесни традиционни бразилски мелодии, с някой и друг акорд и ритъм.

По начало си започнал с акустична китара, какво те накара да минеш към електрическа?

Спомням си, че през 1985г. гледах фестивала Rock in Rio. Бях на 13 години и звученето на групите ме впечатли дотолкова, че реших да мина на електрическа китара. На този фестивал свириха банди като KISS, AC/DC, THE SCORPIONS, WHITESNAKE, IRON MAIDEN, направо ми откъснаха главата! Но, за да бъда честен докрай, интересът ми към акустичната китара и бразилската музика никога не е преставал.

Кой любимият ти китарист?

Много харесвам Jeff Beck. Човека е на, не знам, някъде към 60-годишен, а музиката му звучи все така свежа и модерна. Той винаги опитва нещо ново и никога не се повтаря. Все още работи здрави и свири музиката, която харесва.

Какво те накара да смениш звученето в последния си албум?

Свиренето с различни музиканти е много важно. Опита и вдъхновението, които натрупваш те карат да правиш нови неща и да ставаш по-добър музикант. В този смисъл поддържаш звученето и идеите си свежи непрекъснато. В този албум музикантите идват от различни обстановки и култури, а някои от тях дори не свирят рок. Те наистина помогнаха в развитието на композициите.

Защо албумът се казва Universo Inverso?

Винаги съм се опитвал да правя различни видове музика. Винаги съм смятал, че тя е уникална и мислейки за различните и типове ме кара да разбера колко всеобхватна е тя.Определено спомага за развитието ни като хора. В Universo Inverso имате метал музиканта от една страна и изпълнителя на традиционна бразилска музика от друга.

С какво се занимаваш в момента?

Ами пътувам доста промотирайки новия албум, свиря с ANGRA, участвам в китарни шоута, всичко свързано с музиката.

И накрая, някакви бъдещи планове?

Много! Да кажем, че ще продължа да свиря и композирам музика. Това е моят път в живота!

2 Какво мислиш?

Мерси , че ми угоди! :)

Няма защо, скоро ще има още.

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация