И пак към Каварна!  

Posted by Svuio in , , , , , ,


Утре сутрин отново потеглям към Каварна където от събота до понеделник предстои поредния Калиакра Рок Фест. За пореден път - Цонко президент! Причините са няколко и те са: MANOWAR, HOLYHELL, ALICE COOPER, SLAYER и IN FLAMES! Редовните читатели на този блог ще ме извинят, но по разбираеми причини той няма да се обновява 4-5 дни. А и съм сигурен, че повечето от тях ще са също край морето. Малко ме е яд, че ще трябва да пропусна шоуто на WHITESNAKE и DEF LEPPARD, но ще ми мине още в събота когато забиват великите MANOWAR. Толкова, отивам да ми разцепват главата! :)

3 Какво мислиш?

Не бой се - аз ще те замествам на концерта на Def Leppard и Whitesnake :-)

Е значи ще очаквам поредния силен репортаж :)

"Редовните читатели на този блог ще ме извинят, но по разбираеми причини той няма да се обновява 4-5 дни."

Ще те извиня само ако джурнеш подробен репортаж!

:)

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация