EXCITER и HAGGARD - Тресня до небесата!  

Posted by Svuio in , , ,


Когато наближава зима и навън е студено, метална глава като мен само си мечтае да дойде по-бързо лятото, че отново да се тръгне по концерти като тези тази година. Е да, ама понякога нещата се случват по-бързо от очакваното. Снощи имах щастието да присъствам на тоталното разбиване, което ни предложиха EXCITER и HAGGARD подпомогнати от немците REMEMBER TWILIGHT и нашите супер-таланти БАЛКАНДЖИ. Е, мястото не беше някой стадион с поне 20 000 души, а софийския клуб Blue Box, но пак си стана яко, най-вече заради изпълнението на 3 от четирите групи.



Предполагам, че само и единствено, че другата подгряваща група беше от чужбина Балканджи бяха първи на сцената. Изключително се радвам, че началото явно е позакъсняло (беше обявено за 18ч.) и когато отидох към 20ч. те бяха във вихъра си. Тази изключително, страхотно, невероятно талантлива фолк-пауър-хеви и т.н. българска група за пореден път ме остави с отворена уста. и не само мен, цялата зала беше избухнала когато тези момчета (и от време на време едно момиче) свършиха с изпълнението си. Аз обаче не съм и очаквал друго, защото тези типове са добри, адски добри. Моля този, който не познава музиката им да направи необходимото и да се снабди с нея, по-възможност като я закупи :). Няма да остане разочарован. И разбира се отидете да ги гледате на живо, струва си!




Следващи по ред бяха немците от Remember Twilight. Освен китарист/вокалист, още един китарист, басист и барабанист имаха и две мацки цигуларки, както и един доста дълъг тип с кларинет. Въпреки, че се стараеха не успяха да м впечатлят, не звучаха особено добре, сякаш за тях специално бяха намалили звука. Немските вокали не ми допаднаха особено, въобще нищо впечатляващо за отбелязване, така че няма да се занимавам повече с тях.



След кратка пауза настъпи моята лична кулминация на вечерта. На сцената се появиха траш ветераните EXCITER. И наистина си беше exciting. Какво говоря, направо ми откъснаха главата. Ей на това му викам аз умопомрачаваща ТРЕСНЯ, която те прави горд от това, че си "метална глава". Отдавна не бях слушал на живо толкова качествен old-scool траш, може би най-любимият ми стил. Тези типове просто показаха какво означава класа. Публиката откачи от кеф. И за това голяма вина има вокалистът, "металната уста" Kenny Winter освен, че има невероятен глас показа и страхотен контакт с публиката, която изтрещя. Огромното му туловище само трупаше ефект към екзалтацията. И останалите музиканти бяха чудовищно добри. Барабанистът Rick Charron показа убийствена скорост. Клас бяха и басистът Rob "Clammy" Cohen и John Ricci на китарата. Изобщо една уникална наслада за моята малка метална душичка. След изпълнението Kenny Winter покани всеки желаещ на after-party и обеща да се срещне с всеки, но аз пропуснах. Очаквам включване от всеки, който е имал този късмет.




Exciter приключиха към 23:30ч. и тогава се почна голямото чакане. HAGGARD се появиха почти веднага след това, но "инсталирането" на всички инструменти и техника за 16-членния им екип си е наистина трудоемка работа, особено на малка сцена като тази. За капак, имаха страхотни проблеми със sound-check-а. Някои от публиката се изнервиха, други си тръгнаха. Все пак изпълнението започна към 01:00 ч. Asis Nasseri и компания показаха, че са наистина класни музиканти, а комбинирането на хеви и death метъл с класически инструменти като цигулка и чело както и оперно пеене дава нелоши резултати. На мен лично ми допадна много сопраното Susanne Ehler, много готина мацка, с хубав глас и чудесно сценично поведение.

Изобщо снощи си беше един супер концерт за средата на ноември, а сега очаквам с нетърпение 12 декември когато отново в Blue Box идват новите ми любимци - FIREWIND. Ако някой още се чуди - няма нищо за чудене, тези са невероятно добри. C ya!

P.S. Извинявам се за кофтите снимки

5 Какво мислиш?

Аз отидох още в 17:45 и прекарах първите 2 часа в мръзнене отвън. като добавим факта, че ме тресна и някакъв вирус, концертът беше буквално борба за оцеляване. Сега лежа с температура в леглото и едва гледам. Мисля и аз да напиша подробен репортаж, но първо трябва да оздравея.

Лошо Майк, яко са ви прецакали тези, които сте отишли навреме. Доколкото знам са се забавили защото тур-бъса на Haggard се е замотал. Какво общо има с това влизането на топло обаче е друг въпрос... Оправяй се бързо!

Това ревю все едно аз съм го писала, напълно ми съвпадат впечатленията.Страхотен концерт, много повече от колкото очаквах...Та и аз с нетърпение очаквам Firewind, които за първи път чух на Камелот и ми направиха голямо впечатление, а новият им албум не ми остави никакъв шанс да не се влюбя в тях :) Някой знае ли откъде мога да си взема албум на Балканджи?

@Svetla мовеш да си свалиш албумът "Пробуждане" от сайта на Балканджи тук

Благодаря,Svuio :) Аз съм чувала, че тяхната музика можеш да си я свалиш безплатно, но е хубаво групи като тази да се подкрепят и ако имат издадено CD или DVD бих искала да си го взема :)

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация