Интервю на The Metal News с Galder от OLD MAN`s CHILD и DIMMU BORGIR  

Posted by Svuio in , ,

The Metal News имаше удоволствието да вземе интервю от китариста на DIMMU BORGIR Galder по повод новия албум на страничния му проект OLD MAN`s CHILD (OMC) - Slaves Of The World.

Поздрави от България Galder и мерси за интервюто. Как я караш?

Доста добре, благодаря.

Предстои да издадеш осмия албум на OMC Slaves Of The World. Има ли някаква специална идея зад него?

Исках да направя албум, който е колкото е възможно по-мрачен без да променям формулата на OMC така да се каже, така че се постарах да звучи малко мръснишки и невъзпитано, с модерно и качествено звучене в същото време.

Ще бъде ли отново поредният black и мрачен шедьовър, което е типично за групата или си включил и нови елементи?

Винаги съм искал OMC да звучи като OMC, така че не искам да се впускам в безумни експерименти, които биха променили това, но има много нови елементи в албума от гледна точка на това, че работих предимно вкъщи, всички клавири и вокали са записани така. Това ми даде възможност да се погавря малко с вокалите и да опитам някои "нови" неща.

На барабаните този път е Peter Wildoer. С какво допринесе той към звученето?

Той е барабанист, който комбинира различни стилове на свирене, а аз винаги търся такива откакто музиката е толкова смесена - от траш до black и death метъл. Peter е способен да свири както бавно и груув, така и да праска най-бързите бийтове. Освен това в него има и много джаз, техничен е, така че той беше правилната комбинация, която търсех за албума.

Смяташ ли да тръгнеш на турне след като излезе албума?


Трудна работа след като бандата в момента е само от двама члена, сещаш се, ха-ха, но това си е нещо, което ми се върти непрекъснато в главата и би било хубав жест към феновете ни да ни видят на живо. Но за мен лично предпочитам да се концентрирам върху правенето на албуми когато имам свободно време от Dimmu Borgir. Би било забавно да тръгнем на турне, но засега това е трудно постижимо.

Каква е разликата в писането на музика за OMC и Dimmu Borgir?

Предполагам основната е, че в Dimmu Borgir работим като отбор и всеки си има неговите си идеи, докато в OMC съм само аз. Иначе процеса е един и същ, сядаме , обсъждаме и събираме всичко стъпка по стъпка.

Промени ли се виждането ти за музиката през годините?

Не, никак, винаги съм правил музика, която харесвам. Целта ми е да я поддържам мрачна и зла без да обърквам нещата и смятам, че винаги съм успявал да постигна това с OMC.

Какво мислиш за сайтове като MySpace и Last.fm?


Хе-хе, нямам особено мнение за това, имам си собствени страници и за OMC и моя лична. Това е страхотен начин да останеш свързан с останалия свят, но не бих казал, че ги използвам особено много.

Ако можеше да избираш кого би качил в автобуса по време на турне?

Ами той вече е достатъчно препълнен, така че не съм сигурен дали искам да слагам още някой, но едно яко куче не би било зле, ха-ха.

Благодарение на Animatomusic.

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация