Shawn Drover от MEGADETH: "Винаги ще ценя това как Големите 4 забиха заедно"  

Posted by Svuio in ,


Барабанистът на MEGADETH Shawn Drover направи следното изявление след концерта на Голямата четворка онзи ден:

"Това, което се случи снощи (22 юни) на сцената в София, България е нещо, което винаги ще ценя. Трябва да ви кажа, че това, което видях от моето място, толкова много хора на сцената ухилени до уши. Най-хубавото за мен беше, че децата ми са ме гледали на кино няколко часа по-късно и после ми казаха колко много им е харесало. Това означава много за мен. Мамка му и аз искам да гледам това на кино. Както и да е, просто исках да споделя, че наистина си прекарахме чудесно, надявам се всички вие също, които видяхте шоуто на живо или в кината."

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация