ROSS THE BOSS: Бях уволнен от MANOWAR  

Posted by Svuio in , ,

Rockpages.gr направиха интервю с ROSS THE BOSS, бившия китарист и един от основателите на MANOWAR по повод скорошния му концерт в южната ни съседка. Ето и част от него:

Искам да те попитам въпрос, който винаги съм искал да задам на член на Manowar. Какво е да работиш с Orson Welles?

О, да, бих казал, че това е един от върховните моменти в кариерата ми. Той беше звезда, най-горещата в Холивуд, беше гений. Вече имахме договор за запис както и песента Dark Avenger, която написахме с Joey и имахме нужда от глас, за да я довършим. Пича от звукозаписната компания се обади на мениджъра му от Лас Вегас и когато той се съгласи не можехме да повярваме, беше страхотно. Тогава му изпратихме текста на Dark Avenger.Трябва да ти кажа, че когато слязохме от лимузината му на 57-ма улица в Ню Йорк, жени с диаманти и скъпи палта се спираха и се държаха като малки момиченца с този тип. Гласът му беше толкова мощен, дадохме му текста и той го хареса. Беше много свестен тип. Даде гласа си за Dark Avenger и Defender. По този начин той представи бандата с нещо, което тя използва и до днес. Беше страхотен, от друга планета.

И така годините си минаха, Kings Of Metal излезе, а ти напусна групата.

Всъщност бях уволнен. Joey излезе с теорията, че съм искал да свиря блус музика, но това не е вярно...

Имали ли сте скандал преди Joey да те уволни?

Не, имахме неразбирателства за неща около групата. Беше като брак, който не се разви добре и трябваше да се разведем. Joey смяташе, че Manowar ще бъде по-добре без мен, но аз не смятам така, но кой знае?

Прочетете цялото интервю тук.

0 Какво мислиш?

Какво мислиш?

Абонамент

 

Email абонамент

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Архив

Free Blog CounterEnglish German Translation
Блог класация